Stranice

15. 1. 2013.

Marketing Bioskop - filmovi za dušu jednog marketara


Već neko vreme se uspavljujem i opuštam uz on-line filmove različitih žanrova. Istuširam se, operem zube, ušuškam u postelju i nađem neki zanimljiv film – i predstava može da počne.
Gledao sam filmove različitih žanrova, ali mi je posle nekog vremena palo na pamet da nađem ‘’našto  za moju dušu’’. Tako reših da napravim sopstveni ‘’marketing bioskop’’ .

Filmovi o marketingu, advertajzingu i PR-u! Zašto da ne!

Neću vam sad nametati svoje mišljenje koji su to najbolji filmovi sa ovom tematikom već ću vam listu filova o marketingu, advertajzingu i PR-u, sa nadom se da ćete i vi meni predložiti neki, i dodati ga u ovu listu dole u komentarima. Bio bih vam jako zahvalan! :)

Wag The Dog (1997) – Neposredno pre izbora, spin-doktor i holivudski producent udružuju snage, kako bi proizveli izmišljeni rat američkih trupa protiv Albanije i emotivnim slikama, kao i pričom o izgubljenom vojniku ‘’Old Shoe’’- u, preokrenuli pažnju medija sa seks skandala koji je uzdrmao predsedničku fotelju.


Thank You ForSmoking (2005) - Nick Naylor, glavni portparol velike duvanske kompanije, bavi se odbranom prava pušača i proizvođača cigareta  u današnjem ‘’neo-puritanskom’’ svetu. 
Međutim, u isto vreme se brine da zbog posla kojim se bavi, ne padne u očima svoga sina.
Jerry Maguire (1996) – Sportski agent u jednom trenutku dobija moralno prosvetljenje vezano za svoj posao i prosleđuje tekst svog prosvetljenja kolegama u firmi, zbog čega biva otpušten. 
Sada, kao samostalni agent, stavlja svoju novu poslovnu filozofiju na test, zajedno sa jedinim preostalim klijentom.


Advertising Rules! (2001) – nemačka komedija o smotanom, diplomiranom studentu marketinga - Viktoru Vogelu, koji slučajno dobija svoj posao iz snova, ali ujedno se nalazi i pred moralnom dilemom da li da do zaključenja vrednog ugovora dođe krađom tuđe ideje.





Art and Copy (2009) – dokumentarac o advertajzingu i izvorima inspiracije. 
Bavi se radom i mudrošću nekih od najuticajnih ljudi iz sveta reklama.
Saznajte tajne velikih majstora koji su osmislili slogane za neke od najboljih svetskih kampanja ("Just Do It" , "I Love NY" , "Where's the Beef?" , "Got Milk" , "Think Different").



Hancock (2008) – ‘’Propali’’ superheroj koji je čiji se imidž srozao u javnosti i postao alkoholičar i ''klošar'' , ulazi u sumnjiv odnos sa ženom profesionalnog PR menadžera, koji pokušava da popravi herojevu sliku u javosti. U glavnoj ulozi Will Smith.




No (2012) - Priča o mladom i uspešnom čoveku iz sveta marketinga, koga angažuje opozicija kako bi im pomogao da naprave kampanju kojom bi inicirali građane da glasaju protiv Pinočea na referendumu 1988. i tako ga onemoguće da ostane na vlasti u narednih osam godina.




How to get ahead in advertising (1989)Denis je sjajni mladi ‘’advertising executive’’ koji nikako ne može da smisli pravi slogan za revolucionarnu, novu kremu za bubuljice. To počinje jako da ga muči i utiče na njegov odnos sa okolinom.




The Social Network (2010) – Priča o stavranju facebooka i svojevrsna biografija mladog Mark Zuckerberg-a. Nijedan početak nije lak, pogotovu kad se za oko brilijantne ideje vrte ogromne svote novca. 





The Joneses (2009) – Priča o zamkama potrošačkog društva predstavljena preko savršene porodice koja se doselila u fensi kraj više srednje klase. Svi pokušavaju da budu kao ova nerealno savršena porodica, ali niko ne zna njihovu ‘’tajnu savršenstva’’ .




The Campaign (2012) – komedija o tome kako PR profesionalci mogu od jednog ‘’bezveznjakovića’’ da naprave valjanog političara po ukusu američkih birača.
Da li se lični imidž može baš u potpunosti izmeniti bez posledica i da li je to baš uvek korisno?




Wizard of Oz (1939) – Da li ste ikada razmišljali o čarobnjaku iz Oza kao PR geniju? 
Pogledajte ovaj filmski klasik, ali kroz ‘’naočare’’ PR-a i marketinga! Da li primećujete igru čarobnjaka potrebama i željama ljudi?
Sigurno o tome niste razmišljali kad ste kao deca, širom otvorenih očiju gledali ovaj filmski klasik.



Food Inc. (2008) – Posle ovog dokumentarnog filma, ne verujem da ćete ići u Mek ili KFC. Kako funkcioniše američka prehrambena industrija?
Kako meso postane burger?
Šta mi ustvari jedemo i čime nas to ove ogromne komapanije ''tove''?





Ostali naslovi, koji su vezani za temu marketinga i PR-a:
  • ·         Planes, Trains and Automobiles (1987)
  • ·         The Devil Wears Prada (2006)  
  • ·         The Queen (2006)
  • ·         The Moneyball (2011)
  • ·         How to Lose a Guy in 10 Days (2003)
 Nadam se da ste se lepo proveli u mom marketing bioskopu!






2leep.com

Нема коментара:

Постави коментар