Stranice

12. 1. 2013.

Moja biografija (CV) - (VIDEO)


Svi znate kako je mladom i obrazovanom čoveku danas teško naći posao.

Šaljemo svoje biografije na različite adrese, ali najčešće nema odgovora ni da li smo prošli u uži izbor, ni makar onog CRM odgovora: ''Razmotrili smo Vaš CV, ali nažalost niste prošli u uži izbor. Vašu biografiju ćemo svakako sačuvati u sistemu i nadamo se da ćemo Vas pozvati, ukoliko se uprazni još neko odgovarajuće radno mesto.''


Takođe, jedna od demorališućih činjenica je i ta, da na 90% oglasa za posao je uslov da imate najmanje 2-3 godine radnog iskustva. Odakle tek svršenom studentu iskustvo? Da li se zapošljavaju samo već zaposleni ili oni koji su bili zaposleni? Šta je sa mladom radnom snagom?

Ne dešava se ovo samo meni, ali sam odlučio da makar nešto promenim, dodam vrednost, inoviram, pokušam. Pa, ako prođe - prođe (APP).
Odatle i ova moja biografija na malo drugačiji i nadam se, poslodavcima interesantniji način. Sigurno neću čekati skrštenih ruku da mi posao padne sa neba, tražiću ga i dalje, a i vama ostalima, koji se kao i ja nadate prvom zaposlenju, želim puno sreće.

Ovo je moja biografija (na malo drugačiji način).

6 коментара: